Cursus Omgaan met agressie en grensoverschrijdend gedrag (wordt alleen incompany gegeven) De cursus is bestemd voor baliemedewerkers, woonconsulenten, huismeesters, verhuurmedewerkers en andere medewerkers met directe klantcontacten. Het heeft meerwaarde als de directie of leidinggevende ook aanwezig is. Aan de cursus kunnen maximaal 15 medewerkers deelnemen. Agressie is een maatschappelijk probleem waar ook veel corporaties mee kampen in het contact met de klant. Het welzijn, de veiligheid en ook de gezondheid van corporatiemedewerkers komen door agressie in gevaar. Daarom worden in deze cursus vragen beantwoord als ‘Wat doe je met een klant die consequent de grenzen van het toelaatbare overschrijdt?’ en ‘Hoe leg je de aanpak van grensoverschrijdend gedrag vast in beleid?’, ‘Hoe zet je dit beleid om in gedrag op de werkvloer en welke rol heeft het management om het beleid te ondersteunen?’ en ‘Wat zegt de ARBO-wet?’. Inhoud Om met agressief gedrag te kunnen omgaan is onder andere de manier van communiceren heel belangrijk. U leert hoe u met een professionele houding de klant toch tevreden kunt houden. Ook de rol van het management in relatie tot de medewerkers komt aan de orde. Na het volgen van de cursus zijn de deelnemers op de hoogte van:
Docent Kenneth Macnack is ervaringsdeskundige met een mooie staat van dienst. Van pedagogisch coördinator bij Jeugdgevangenis Harreveld tot lid van het Nederlands Karate team. Van nachtportier op lastige locaties tot communicatieadviseur, trainer én coach op het gebied van grensoverschrijdend gedrag en agressie op uitvoerend, leidinggevend en managementniveau.
Incompany Wij bieden de Cursus Agressie en grensoverschrijdend gedrag alleen incompany aan. Datum in overleg.
Deelnamekosten Vul bij Aanmelden uw wensen in en wij sturen u een offerte.
Annuleren Zie Algemene leveringsvoorwaarden en klachtenprocedure CorporatieCursussen.nl
PE-punten Meer weten over PE-punten? Organisatie en inlichtingen CorporatieCursussen.nl T (036) 530 77 00 E info@corporatiecursussen.nl